دنیای خودرو
قالب وبلاگ
نویسنده
یاهو
لینک ویژه
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای خودرو و آدرس bestcar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مرسدس بنز CLA به عنوان کوچکترین سدان ساخت این شرکت آلمانی با طیف وسیعی از امکانات و تجهیزات و آپشنهای بدنه به بازار خواهد آمد.

قطعات اسپرت و سبک وزن ساخت AMG به همراه رینگهای اسپرت و انتخابهای متنوع در مجموع بیش از 170 آپشن را شامل می شوند. پنلهای براگیر جلو و بادگیر عقب و دامنه های جانبی و چرخهای 18 اینچی آلیاژی براق پولیش شده یا مات فلزی، باربند سقف و باربند اسکی یا دوچرخه از جمله این انتخابها می باشند.

در داخل اتاق هم از تجهیزاتی نظیر کیت ویژه اتصال و برنامه درایو آیفون، نقشه و سیستم ناوبری Becker با سیستم دریافت فرامین صوتی و نقشه های سه بعدی، رنگ آمیزی ویژه زرد برای صندلیها و کمربند و داشبورد و حتی لاک ناخن می توانیم نام ببریم.

[ جمعه 3 خرداد 1392برچسب:مرسدس بنز,عکس مرسدس بنز,مرسدس بنز 2014,مرسدس بنز cla, ] [ 19:30 ] [ مورتال ]

سیستم 4MATIC با تقسیم گشتاور به نسبت 55/45 بروی محورهای جلو و عقب، کارامدی بیشتری نسبت به مدلهای دیفرانسیل عقب کنونی را به نمایش می گذارد. البته هنوز در اروپا امکان سفارش این خودرو بصورت دیفرانسیل عقب وجود خواهد داشت اما در آمریکا تنها نمونه های دو دیفرانسیل فروخته خواهند شد.

موتور دو توربوی V8 بنز E63 AMG با ارتقای موثری می تواند 550 اسب بخار نیرو تولید کند که 26 اسب بخار بیشتر از نمونه های فعلی است. گشتاور نیز از 699 نیوتن متر به 719 نیوتن متر رسیده است. این پیشرانه می تواند تنها ظرف مدتی کمتر از 3.5 ثانیه سرعت خودرو را از صفر به صد برساند که با خودروهای سوپر اسپرت برابری می کند. سرعت نهایی خودرو هم به 300 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

همراه با فیس لیفت E-Class جدید، AMG هم بسته آئرودینامیکی مخصوص خود را ارائه می کند. فعلا که این خودرو در حال انجام آخرین مراحل تست است و قرار است در نمایشگاه دیترویت رونمایی و در بهار وارد بازار شود. اطلاعات تکمیلی و تصاویر رسمی از این هیولای چهاردرب بزودی منتشر خواهد شد.

[ پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:مرسدس بنز,خودروهای مرسدس بنز,عکس مرسدس بنز, ] [ 21:21 ] [ مورتال ]

مرسدس بنز از آخرین دست آورد خود در مرکز ارتقای خودرو های خود یعنی AMG رونمایی کرد،SLS AMG Black Series نام ابر خودروی جدید بنز است.
این مدل AMG دارای تغییرات اساسی می‌باشد،از نظر عملکرد هم در همان ردهٔ SLS GT3 قرار می گیرد شاید هم بهتر!این خودرو به صورت یک سری محدود به فروش خواهد رسید و نام تجاری آن سری سیاه می‌باشد.
قلب این خودرو،یک موتور 6.2 لیتری V8 می‌باشد.این موتور می‌تواند 622اسب بخار نیرو تولید کند،همچنین در دور موتور486،5500rpm پوند گشتاور تولید کند،این اعداد و ارقام نشان می‌دهد که این خودرو 39 اسب بخار بیشتر و 11 پوند گشتاور کمتری در مقایسه با مدل GT تولید می‌کند.
نیروی محرکه توسط یک کانال انتقال قدرت با جعبه دنده هفت سرعته DCT به محور عقب منتقل می‌شود. و به لطف چنین مشخصاتی، امکان دستیابی به حداکثر سرعت 316 کیلومتر در ساعت مهیا گردیده است.
شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو هم تنها ظرف 3.6ثانیه به طول می‌انجامد.
این خودرو دارای دو نسخهٔ GT3 و خیابانی است،از جمله امکانات اضافه شده بر روی نسخهٔ مسابقه ای می‌توانیم به بال ثابت و بزرگ فیبر کربنی همراه با یک کیت اختیاری افزایش نیروی تعلیق اشاره کرد و البته موارد استثنایی همانند ترمزهای سرامیکی کربنی نیز ضمن بهبود عملکرد به عنوان تجهیزات استاندارد برای این سوپر اسپرت عرضه می‌شوند.رینگ‌های این خودرو 19 اینچی و 20اینچی می‌باشد که خریداران می‌تواند هر کدام را به دلخواه سفارش داد.

[ سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:خودرو,خودرو خارجی,بنز, ] [ 16:46 ] [ مورتال ]

 

مرسدس بنز طرحی جذاب از نسل آینده بنز کلاس G برای سال 2025 را آماده کرده است. که در واقع دو نسل بعدی این خودروی دیرپا تلقی می شود زیرا نسل آتی بین سالهای 2015 تا 2025 روانه بازار خواهد شد. معلوم است که وقتی برای 13 سال آینده برنامه ریزی می شود، اولین هدف، پیشرانه سازگار با محیط زیست باشد.

از همین روست که مرسدس بنز نام انر-جی فورس (Ener-G-Force) را برای این خودرو انتخاب کرده که بیانگر یک کلاس G با انرژی متفاوت است. جی-فورس خودروییست که از آب بعنوان سوخت استفاده می کند. مخازن نصب شده در سقف خودرو برای تامین هیدروژن لازم برای پیلهای سوختی تا مسافت 800 کیلومتر کافیست. هر کدام از چرخهای غول پیکر این ماشین هم مستقلا توسط یک موتور مجزا به حرکت در می آیند.

شاید نسخه نهایی تا زمان تولید، تفاوت فاحشی با نمونه کانسپت داشته باشد. مطمئن باشید که بسیاری از زوائد طراحی در نمونه نهایی حذف خواهند شد. طرح فعلی بر اساس چراغها و جلوپنجره نسل آتی خودروهای بنز شکل گرفته اما ممکن است نسل بعدتر این خودروها و به تبع آن نسل آینده کلاس G هم دچار تغییراتی بنیادین شوند.
این خودرو در سالن طراحی نمایشگاه خودروی لس آنجلس به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

[ دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:خودرو,خودرو خارجی,بنز, ] [ 10:36 ] [ مورتال ]


لباس اسپرت جدید و مهیجی برای کوپه کلاس سی تدارک دیده شده تا هیجان و لذت بیشتری را برای صاحبان جوانتر و پر شورتر آن فراهم سازد. مخصوصا آنها که عاشق هیبت و غرش اعجوبه ای بنام C63 AMG هستند اما به اندازه کافی پول ندارند!

اسپویلر عقب جدید و قطعات آئرودینامیکی دیگر به همراه چرخهای 18 اینچی اسپرت در نمای خارجی خودرو ارتقایی اندک به شمار می آیند.

 

[ دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:خودرو,خودرو خارجی, ] [ 10:20 ] [ مورتال ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وب

جدیدترین عکس ها , توضیحات و اخبار روز دنیای خودرو‍
آمار

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 130
بازدید کل : 4699
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1